septasoft

بهترین بانک نرم افزاری

فهرست نرم افزارها

 

Zone Alarm Internet Security 7.0

Zone Alarm Internet Security 7.0 ZoneAlarm یکی از قدیمی ترین نرم افزار های محافظتی ویندوز است، که با توجه ورود نرم افزارهای امنیتی مشابه به بازار نرم افزار، ZoneAlarm هنوز جایگاه خود را از دست نداده است، و ههچنان بهترین انتخاب میباشد. ZoneAlarm بتدریج با افزودن شدن قابلیت های مختلفی همچون ضد ویروس، ضد اسپم و ... به آن به یکی از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند تبدیل شد! با نصب ZoneAlarm میتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، این برنامه کلیه فعالیت های اینترنتی شما را تحت کنترل خود میگیرد، اگر هکری قصد نفوذ به سیستم شما راداشته باشد.

دریافت فایل برنامه ( 14.16 مگابایت ) ( 154 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:فهرست نرم افزارها,ساعت 8:19 توسط سید داوود نبوی |



septasoft2

 

Win Ace Archiver 2.61 یکی از نرم افزار های معروف فشرده سازی فایل ها، این برنامه توانایی فشرده سازی به فورمت های ACE, ZIP, LHA, MS-CAB, JAVA JAR را دارد. همچنین قادر به باز کردن فایل های فشرده به فورمت ACE, ZIP, LHA, MS-CAB, RAR, ARC, ARJ, GZip, TAR, ZOO, JAR میباشد. ایجاد آرشیو های چند قسمتی برای ذخیره سازی بر روی چندین دیسکت، گذاشتن کلمه عبور بر روی فایل ها، ایجاد فایل های اجرایی SFX و ...

دریافت فایل برنامه ( 3.50 مگابایت ) ( 229 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:septasoft2,ساعت 8:16 توسط سید داوود نبوی |



septasoft1

RSS جدیدترین نرم افزارها

Foxit Reader 2.2

Foxit Reader 2.2 Foxit PDF Reader بسیار عالی و جایگزین قدرتمند و شایسته ای برای نرم افزار Adobe Acrobat Reader ! این نرم افزار برای مشاهده فایل های PDF (فرمت کتابهای الکترونیکی) می باشد! از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار می توان به حجم بسیار کم ، سریع و سادگی آن اشاره کرد ! این نرم افزار در دو نسخه مجانی و حرفه ای (پولی) منتشر شده است که نسخه حرفه ای آن علاوه بر تمام ویژگیهای نسخه معمولی دارای ویژگیهای دیگری نیز می باشد.

دریافت فایل برنامه ( 2.09 مگابایت ) ( 274 بار دانلود شده )
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:septasoft1,ساعت 8:14 توسط سید داوود نبوی |



سافت2

 

مديريت فونت‌هاي ويندوز با Font Explorer 1.5

مديريت فونت‌هاي ويندوز با Font Explorer 1.5 Font Explorer 1.5 كار اين برنامه رايگان، مديريت فونت‌هاي ويندوز است و مي‌تواند با فهرست‌كردن فونت‌هاي موجود در ويندوز، تمامي فونت‌هاي نصب شده روي كامپيوتر را به شما نشان دهد و برحسب نوع فونت، آن‌ها را در گروه‌هاي همسان دسته‌بندي كند. همچنين داراي قابليت پيش‌نمايش فونت‌ها و امكان دسترسي سريع و مستقيم به بخش مشخصات فونت‌هاي ويندوز را فراهم مي‌كند.

دریافت فایل برنامه ( 0.57 مگابایت ) ( 202 بار دانلود شده )
 
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:سافت2,ساعت 8:12 توسط سید داوود نبوی |



سافت1

 

ساخت فايل‌هاي مالتي‌مديا با افكت‌ها و تصاوير دلخواه Video Mach..

ساخت فايل‌هاي مالتي‌مديا با افكت‌ها و تصاوير دلخواه Video Mach 4.0.4 Video Mach 4.0.4 اين نرم‌افزار يك ابزار ساخت فايل‌هاي مالتي‌مديا با افكت‌ها و تصاوير دلخواه است. براي نمونه ممكن است بخواهيد چندين تصوير را پشت سر هم براي دوستانتان نمايش دهيد يا براي پروژه پايان ترم دانشگاه خود يك فايل را به استادتان ارائه دهيد. اين نرم‌افزار امكان هماهنگ سازي و تركيب صدا، تصوير، افكت‌ها و جلوه‌هاي ويژه نمايشي و فايل‌هاي ويدئويي را براي ساخت يك فايل مالتي‌مديا فراهم مي‌كند. از جمله قابليت‌هاي اين نرم‌افزار، پشتيباني از فرمت‌هاي شناخته شده و رايج مانند AVI ،ac3 MPEG ،wav ،ogg ،mp2،mp3 ،bmp ،gif،tif ،png ،jpeg ،flc ،divx ،avi ،mpeg است.

دریافت فایل برنامه ( 0.70 مگابایت ) ( 673 بار دانلود شده )
 
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:ساخت فايل‌هاي مالتي‌مديا با افكت‌ها و تصاوير دلخواه Video Mach,, فشرده ساز قدرتمند AllZip 6,31 ,ساعت 8:7 توسط سید داوود نبوی |



جدیدترین نرم افزارها

 

پاك سازي سيستم و رجيستري Reg Toy 0.6.0.3

پاك سازي سيستم و رجيستري  Reg Toy 0.6.0.3 RegToy نرم افزاري رايگان با محيطي كاربر پسند است كه امكان دسترسي به تنظيمات ويندوز را برايتان فراهم مي كند. به اين ترتيب قادريد تنظيمات ويندوز را آن گونه كه مي پسنديد ، تغيير دهيد. RegToy در كنار امكانات مناسبي كه براي شخصي سازي ويندوز فراهم كرده است ، ابزار هاي مفيد ديگري را نيز تدارك ديده است : ابزارهاي پاك سازي سيستم ، پاك سازي رجيستري ، حذف بدون امكان بازيابي ، پشتيبان گيري از رجيستري و مديريت تصاوير پس زمينه دسكتاپ برخي از ابزار هاي جانبي مفيدي هستند كه RegToy در اختيار شما قرار مي دهد.

دریافت فایل برنامه ( 1.33 مگابایت ) ( 286 بار دانلود شده )
http://www.rasekhoon.net/software/Download-98.aspx
 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:جدیدترین نرم افزارها ,ساعت 7:58 توسط سید داوود نبوی |



جدیدترین نرم افزارها

ضد هك و ضد ويروس Avira Premium Security Suite 7.06.00.168

ضد هك و ضد ويروس Avira Premium Security Suite 7.06.00.168 نرم افزار ضد هك و ضد ويروس Avira Premium Security قدرت بالايي در تشخيص ويروس ها و انواع راههاي نفوذ به سيستم را دارد. همچنين در هنگام دريافت فايل از اينتر نت به صورت خودكار فايلها را مورد بررسي قرار مي دهد و سيستم شما را از ورود ويروس ايمن مي كند.

دریافت فایل برنامه ( 20.90 مگابایت ) ( 477 بار دانلود شده )
 

 

+ نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:جدیدترین نرم افزارها ,ساعت 7:54 توسط سید داوود نبوی |



صفحه قبل 1 صفحه بعد